Isten biztonságban fog megőrizni téged

Isten az én erős menedékem, ő teszi biztonságossá az utamat!



(2Sámuel 22:33)


Egyik kora reggel, még hajnalban, kint ültem a viharban. A távolból mennydörgés zaja hallatszott, és viharos szél fújt. Én biztonságban voltam a tető védelmében, egy forró csésze kávéval, a Bibliámmal és a kedvenc plédemmel felszerelkezve nyugodtan ültem, miközben körülöttem a vihar tombolt.


Nyugodt voltam, mert Isten így emlékeztetett: „Biztonságban vagy itt velem. Erősen tartalak, védelmezlek téged, bár a vihar mindent megtépáz körülötted. A szél erősen fújhat, zuhoghat az eső, minden sötétségbe borulhat, de a Jelenlétem körbevesz téged, és én hatalmasabb vagyok minden viharnál.”


Az a tény, hogy én a tető védelmében voltam, nem állította meg a vihart. De a helyem biztonságosan óvott engem a viharban.


Bár mi Isten védelme alatt állunk, a vihar attól még tombol körülöttünk. Azonban Isten védelme hatalmas erőt és védelmet jelent az élet harcaiban számunkra.


Sokan talán épp hatalmas küzdelmet vívtok az életben. Lehet, hogy a téged érő vihart tőled független körülmények okozzák. Talán a viharod forrása egy ember, egy tönkrement kapcsolat, egy csalódás, fájdalom, vagy sérülés, mely mélyen megsebzett. Talán a téged érő zűrzavart maga az ellenség okozza, akinek egyedüli célja az, hogy téged összetörjön, lefoglaljon, és megállítson abban, hogy világosság legyél ebben a világban. Isten Igéjében emlékeztet arra, hogy az ellenség nem akar mást, mint rabolni, ölni és tönkretenni. Mindent meg fog tenni annak az érdekében, hogy az igazság terjedését gátolja, mert ő gonosz és könyörtelen.


De a viharok nem söpörhetnek el szabadon bennünket, Isten így biztat bennünket: „Téged a hatalmas Isten tart biztonságban. Lehet, hogy érzékeled a szeleket, hallod a mennydörgést, tapasztalod a sötétséget és az esőt körülötted, de Ő védelmével betakar, szeretetével körbeölel, nem kell a küzdelmet egyedül megvívnod. A vihar hamarosan elvonul, a világosság felragyog, és te pedig megerősödve léphetsz tovább az úton.”

Így hát, Te, kedves barátnőm, aki nehézséggel küzdesz, ne add fel!

Istennek gondja van rád, terve van veled.

Ő vigyáz rád és veled van.

Békesség!

Érdemes a fenti igét kiírni, és egy jó látható helyre tenni: a Bibliádba, a fürdőszoba tükrödre, vagy az autódba. Emlékeztesd magad minden nap, hogy a harcot nem egyedül kell megvívnod. Maga Isten van veled, naponta kész megerősíteni téged, és biztonságosan fogja őrizni léteidet. A legnehezebb, leginkább embert próbáló időben békességet és örömet tud adni számodra. Bízz benne, annak ellenére, hogy minden olyan bizonytalannak látszik. Ő tudja, mit tartogat számodra a jövő, most épít, erősít téged.


További olvasásra:


Jakab 1:2-3
János 16:33
91. Zsoltár

(Forrás: God Will Keep Your Way Secure - Crosswalk the Devotional - April 7, By Debbie McDaniel, Crosswalk.com Writer)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések